VANLIGA FRÅGOR OCH SVAR
Behöver jag vara hemma under städningen?
De flesta av våra kunder är inte hemma när städningen utförs, men det är helt upp till dig.
Erbjuder ni kontorsstäd och företagsstädning?
Ja, vi erbjuder städning för företag, men onlinebokning kan inte användas för detta. Kontakta oss gärna via telefon eller e-post för mer information.
Städar ni efter fester?
Ja, vi städar efter fester, men bokningen kan inte göras via onlinebokning. Kontakta oss för mer information.
Hur fungerar bindningstiden?
För veckovis, varannan vecka, var tredje vecka eller månadsvis städning gäller en bindningstid på 4 veckor, som börjar efter första städtillfället. Vi kommer att diskutera och bestämma dag och tid för återkommande städningar tillsammans.
Kan jag ändra min bokning under bindningstiden?
Ja, vi kommer att ha en dialog med dig och du kan justera bokningen efter dina önskemål.
Finns det bindningstid för engångsstäd?
Nej, engångsstädning har ingen bindningstid. Bindningstiden gäller enbart för regelbundna städningar där rabatt tillkommer.
Kan jag boka samma städpersonal flera gånger?
Ja, det går bra att boka samma städpersonal vid flera tillfällen.
Flyttar ni på möbler under städningen?
Vi städar under möbler, sängar och alla ytor vi kommer åt, men flyttar inte på möbler för att undvika repor på golv eller skador på möbler.
Hur avbokar jag mitt planerade hemstäd?
För att avboka en städning behöver du kontakta oss via telefon eller e-post minst 24 timmar innan städtjänsten. Om avbokningen sker senare än 24 timmar innan städtillfället debiteras hela kostnaden för städtjänsten.