VANLIGA FRÅGOR OCH SVAR
Behöver jag ha städmaterial hemma inför städningen? Nej, vi tar med allting som vi behöver för att kunna utföra städningen. Dock behöver du ha en egen gräsklippare om det ingår i din bokning.
Behöver jag vara hemma under städningen? De flesta av våra kunder är inte hemma när städningen utförs, men du avgör helt själv hur du vill göra.
Erbjuder ni kontorsstäd och företagsstädning? Ja, vi erbjuder städning för företag men här kan onlinebokning inte användas. Kontakta gärna oss via telefon eller mail för att gå vidare.
Städar ni efter fester? Ja, men bokningen kan inte göras via onlinebokning. Kontakta gärna oss för mer information.
Hur fungerar bindningstiden? Om du har bokat veckovis, varannan vecka, var tredje vecka eller månadsvis städning så har du en bindningstid på 4 veckor, bindningen startar efter första städtillfället. Vi kommer att ha en dialog med dig och tillsammans bestämma dag och tid för återkommande städtillfällen.
Går bokningen att ändra på under bindningstiden? Ja, vi kommer att ha en dialog med dig och då kan du ändra på din bokning utifrån dina önskemål.
Finns det bindningstid för engångsstäd? Nej, om du har bokat engångsstädning så tillkommer ingen bindningstid. Bindningstiden finns enbart för att inte utnyttja rabatten som tillkommer vid regelbunden städning.
Kan jag boka samma städpersonal flera gånger? Ja, det är inga som helst problem.
Flyttar ni på möbler under städningen? Vi städar under möbler, sängar och alla ytor vi kommer åt och flyttar inte på möbler då det kan repa golv eller skada möbler.
Hur avbokar jag mitt planerade hemstäd? Avbokning sker genom att du kontaktar oss via telefon eller mail 24 timmar innan städtjänsten. Om avbokning inte görs 24 timmar innan städtillfället kommer hela kostnaden för städtjänsten att debiteras.